HANİ, Musa kavmine dedi: “Ey kavmim! Gerçekten siz kendinize zulmettiniz / kötülük yaptınız, siz buzağıyı (ilah) edinmekle / buzağıya yönelip bağlanmakla! O halde tövbe ederek (tekrar) Yaratıcınıza yönelip yalnızca O’na bağlanın ve nefislerinizi ıslah edin (nefislerinizin aşırılığından kurtulun). İşte bu, Yaratıcınız katında sizin için daha hayırlıdır. Sonra sizin tövbenizi kabul etmiştir. Şüphesiz O, tövbeleri kabul eden merhamet sahibidir.”
Hazırsan bir sonraki ayete geçebilirsin.